2017. július 27., csütörtök

amennyiben

fogalmatok sincs, mi a stokke tripp trapp, örvendezzetek. Ami meg engem illet, én hetek óta rá vagyok gyógyulva a kérdésre, hogy mi a megoldás ahhoz, hogy a gyermek felérje az átlagosnál magasabb étkezőasztalunkat, tehát alaposan kikupálódtam a lehetőségekből.
az idézett stt-t találtam ki, amiért nem gondolnék se 60, se 40 ezer forintot adni, és még 25-öt is nagyon szomorúan, amennyibe egy-egy szerencsésebb használt példány kerül.
meg ráadásul postaköltség, meg utaztatás, meg macera, áááá, rettenetes.
de mondjuk az is, hogy még mindig a bébiszékébe emelgetem a húszkilóst, úgyhogy nekiduráltam magam a problémának.

és már majdnem megoldották nekem a barátaim...

de most hiba csúszott a számításomba, mert összekevertem  egy időpontot.

én.

annyira jellemző ez.

rám.

2 megjegyzés:

  1. Használtan néha már 8ért is láttam eredetit, plusz rengeteg az utánzat, ami újonnan sem vészes, használtan pedig ezek a replikák 5től kezdődnek. ja, és nekünk a kék-sárga svéd tegeződősből urban van, tök bevált. puszi!

    VálaszTörlés
  2. ilyenkor kell ilyeneket írni? :D elvileg megvan a szajré, az egyik kedves barátom most már csak a megfelelő alkalomra vár, hogy odaadhassa miután utazik vele 240 km-t. :)

    VálaszTörlés