2017. július 16., vasárnap

nem tudok most

sajnos sok időt eltölteni annak az elméletnek a pontos felkutatásával, amely arról szól, hogy az emberek éppúgy működnek bizonyos szempontból, mint a kémiai elemek: meghatározott vegyértékszámmal. Azaz: ha túl kevés a fontos ismerős, rokon és barát száma, akkor hiánytünetek mutatkoznak a szociális életben, ha túl sok, akkor pedig komolytalanná és kezelhetetlenné válik ugyanez. Az optimális (és fenntartható) kapcsolatok száma 17 körül van, nem emlékszem pontosan, egyetemista koromban olvasott (hallott) adatokra ki emlékszik rendesen?

Mindenesetre csak azt akarom mondani, hogy az internet semmiképp nem számít ezek közül egynek. Idegeneknek beszólni pedig kifejezetten karmikus mínusz pont. 

Ma reggel, ahogy kinyitottam a virtuális világ kapuját, valahogy egy csomó mocsok dőlt ki onnan. Nem személy szerint ellenem irányulók, de olyan rossz kedvem lett egy perc alatt: iszonyúan tahók vagyunk egymással.

Egy kreatív csoportban valaki elújságolta, hogy összeköltözés előtt dobta a fiúja, és csomagban küldte vissza a cuccait. Erre a lány, sírva ugyan, de csinált valamit a dobozból, és feltöltötte a képeket. Erre mindenki tojt a kreativitásra kéretlen párkapcsolati tanácsokat kezdett osztogatni. 

Egy másik csoportban valaki elújságolta az örömét, hogy vidéken vett házat, kezdődik az új élet. Na, itt mi volt a legérdekesebb momentum? Természetesen az, hogy mennyi volt. 
És ilyenek, sorban. 

Nem szándékozom feladni a hitemet, hogy az emberek érdekelnek engem és én szeretem őket. 

Mondjuk nem kis kihívás ez nekem. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése