2017. július 24., hétfő

vettem

egy tükröt az előszobába.

Már régóta akartam, de nálam ez az akarás kimerül abban, hogy tudom, előbb-utóbb szembejön. nem mentem érte se bútor-, se tükörboltokba, hanem egyszer csak megláttam azt az ovális, pontolyanfakeretű tükröt, amilyen az előszobabútor.

És  akkor megvásároltam, és azóta azon gondolkozom, hogy ha ez így megy (márpedig) fel fogok hagyni az erőlködéssel minden más irányban is.

Fel is kéne mondjuk, mert eszetlenmódra széles a kombinatorikai palettám, 180 verziót tudok azonnal egyetlen várakozást igénylő helyzet esetén felállítani, ami elég fárasztó, pedig semmi nincs, csak türelmetlen vagyok mindenhez.

Kivéve a tükrökhöz, de abban legalább zseni vagyok, kár, hogy nem látjátok, csudálatos az összhatás. Arról nem is beszélve, hogy nem értem, hogy nem csináltam már ezt meg korábban, a tükör baromi nagy találmány minden szempontból.

A kép nyilván illusztráció, a lustaságom köszöni a megértést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése