2017. augusztus 8., kedd

8* évvel ezelőtt

volt egy nap, amikor úgy viselkedtem ebben a városban, mintha turista lennék.
Fogtam az - új - fényképezőgépemet és úgy néztem mindent, mintha először látnám.
Élesen emlékszem arra a délutánra, október volt, de még szokatlanul meleg.
Este Für Anikó egy dalának 40 másodperces részletét** hallgattam végtelenítve.

Néhány nappal később szakítottunk a fiúval, aki miatt alig egy éve várost és életet váltottam.

Nemrég visszakaptam az új (régi) munkahelyemen a régi gépemet, és ma hirtelen hozzáfértem az akkor elmentett elképesztő mennyiségű fotóhoz.

Nagyon furcsa érzés. Azt hiszem, ez konkrétan az a szirupos mondat, hogy "megelevenedik a múlt".
Itt van mindenki. Durva. Nem fáj, de érdekes. Elég idegen.

*10 basszus
**nem ez volt, de majdnem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése