2017. augusztus 11., péntek

elmondom

miért nem fogható semmihez a világon, ha az embernek gyereke van.

rettenetes rosszkedvvel baktattam hazafele, 26 folyamatos munkanap után, hullafáradtan, közben próbáltam nem lepattintani a lánkát, hogy ne csicseregjen már feszt, mert már ezt sem bírom ki. Közben nyilván hülyeségeken járt az agyam próbáltam kisebbnek látni a hibákat, amiket mostanában követtem el.
És akkor megszólal ez a cicamaci-tündérkirálylány, hogy tudom-e, miért kedveli a csuklósbuszokat.
Nem, mondtam fáradtan. És nem is érdekelt. 

Megállt, és úgy, ahogy volt, az utca közepén tök komolyan elkezdte rázni a fenekét, mint egy igazi salsatáncosnő.

- Mert úgy mozognak, mint egy hernyó, tudod? A csuklósbuszok nagyon jók. Kedvelem őket igazán.

És csak tekergett.

Én meg annyira elkezdtem röhögni, hogy a könnyeim is kijöttek.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése